Kalbi z Jablonce MTB Team

poslední úprava 26.11.2005

aktuality - červen - srpen 2003

30.8.2003 - Artamonovův memoriál 92km / 2200m - Karlovy Vary - Havroš 10, Petr 16. z 52 mužů do 40let co dojeli

Docela pěknej maratónek, škoda že nebylo azůro. Jarda a Pája 3.

[web]

16.8.2003 - Brutus Maraton 80km / 2650m - Harcov-Liberec - Petr 3. z 23 startujících

ny

16.8.2003 - Ravo Podkrkonoším 85km/1120m - L.Bělohrad - Havroš 27 z 225 mužů do 40let co dojeli

ňák

[web]

2.8.2003 - Manitou Železné Hory 118km / 2300m - Chrudim - Petr 38, Dan 59. absolutně z 235 co dojeli v limitu + Filip na 40km

Budík neúprosně řve, venku zrovna moc světla není. Sbalit všechny věci, pobrat všechny členy rodiny do auta a vzhůru směr Hradec - kolikrát už minulej měsíc :-) - a odtud do země Velkého Manitoua -  Chrudimi. S Petrem, Filipem a Jardou se potkáváme u prezenčky, kde taky dáváme s Jardou tým jako na Beskydech a žvatláme něco o bedně jako na Beskydu. Klasická předstartovačka – WC, hodit do sebe ňákej banán, naposled zkontrolovat bajka, trochu se rozjet a samozřejmě rozdat pár úsměvů pro fotoreportéry :-)

Kluci už to tu znaj a dávaj rady, že se vyplatí trochu do toho šlápnout před nájezdem do terénu. Obhlížím schody, které následují asi po 300 metrech. První – pohoda jazz. Ty druhý nevypadaj s několika zábradlími zrovna přívětivě, a ještě k tomu ten dav. Říkám si: běh to jistí. Organizátoři navíc staví pěknou Volný bránu, která nájezd na schody ještě trochu zužuje – aspoň opticky.

Vteřiny chybí, aby se balík asi 300 bikerů rozjel pokořit ducha Manitou. Petr pořád kutí se svým tacháčem. První lajna se  konečně dává do pohybu. První schody – ok. Druhé schody překvapivě taky v poho a docela si je užívám. Balík po silnici jede hezký tempo, ohlížím se, kde je kolega Petr. Pořád nikde, jenom ty jeho RM Cyklomaxmani. V cíli se dozvídám, že hned po rozjezdu mu spadl tacháč, a zabrzdil tak balík lidí za ním :-)

Cesta docela ubíhá, ale už začíná pěkný horko. Začátek je dost po silnici, pak přijdou docela pohodový lesní cesty a za druhou občerstvovačkou už jsou pěkný trejlíky, jak nahoru tak dolů. Sebevědomí hodně lidem určitě podlomil Véna Hornych, když doháněl ztrátu po prvním defektu (celkem dva). V jednom z prvních krpálů točil svou oblíbenou pilu. Čtvrtá občerstvovačka. Ještě před ní mi sympatická bikerka hlásí 36. místo. Do tý čtyřicítky bych to moh´udržet. Měním bidon, mažu vrzající pedál a vzhůru do kopce. A teď to přišlo – divnej pocit ze zadního kola a defekt je na světě. A dneska vezu jen jednu duši. Sleduju, jak mě bere tak 15 lidí, mezi nimi i Petr. Ještě mě do prd... kously ňáký hovada. Psychicky trochu nalomenej se snažím zase to rozjet, pár lidí dojíždím. V jednom stoupání nás dokonce, ti co už šli, tlačili – fakt dobrý gesto. Ale už od další občerstvovačky mě to přestává bavit – přichází krizička, blbne mi šaltr, nemám už duši. Ale překonávám to – udělám si z toho už pohodu. Jím koláčky, sýry, melouny. Poslední občerstvení a tam super osvěžení v podobě sprchy z hadice – v tom parnu to byla slast, i když už po chvilce jsem byl suchej. Posledních 15 km do cíle je víceméně z kopce. Město už je na dohled, projíždíme celou periférii Chrudimi – ve stavu, v kterým jsem už byl, mě to zrovna po chuti nebylo, už jsem vážně potřeboval cíl. Poslední výjezd, cílová brána a už kolo nechci vidět.

Do sprchy, na jídlo a pivko a pak samozřejmě na další pivka. Ale hlavně najít nějakej stín. Slunce pálilo hodně krutě. Příjemně bylo snad jen v místě prezenčky, kde jsme pak svlažovali hrdla Pernštejnem. Vyhlášení s tombolou bylo dost pozdě, tak co dělat a navíc už jsme šoférovat nemuseli.

Petr s časem pod 6 hodin (slušný zlepšení oproti minule, taky bylo letos sucho) a 38. místem celkově byl určitě spokojen. Já, namlsanej z Drásala a hlavně z Beskyd, ale i z počátečního průběhu závodu, očekával víc než jen 59. flek.

Trať byla jinak docela pěkná mimo dlouhou silniční pasáž na začátku a konec, kdy se jede poznávačka Chrudimí. Občerstvovačky měly taky to, co tak jíme a pijeme; jenom nechápu proč na druhý občerstvovačce neměli banány – velký mínus. Značení taky v pohodě. Vyhlášení a tombola byly až po skončení limitu. Aj ,to byla doba a pivek! Aspoň ta tombola se dala vylosovat dopředu a vyvěsit jako na jiných maratonech a v případě nepřítomnosti výherce se s ním spojit nebo rovnou poslat poštou.

Byl to rozhodně zajímavý maratonek.

Tak takhle jsem to viděl  já – Dan. Howgh.

kuk :)

[web]

26.7.2003 - Beskyd Tour MTB Maraton 93km/3020m - Danos 27., Pedros 36. a Havroš 137. absolutně z 265 dolezuvších

!!! v týmech díky Jardovi Stadtherrovi a Cyklomaxáckým defektářům jsme součtem časů urvali 3.místo, ke !!!

V pjatok ve čtyři vyrážíme z Jablonce ve fáru šoféra Jardy. Za chcance po devátý jsme na místě - středisko Orbita. Prezenčka, stany a na kutě.
V sobotu ráno - kolem je mlha. Obvyklá přípravička bajku a bajkera před závodem (hlavně WCák) nemine snad nikoho. Po půl devátý vyrážíme do Rožnova na start. Devátá odbila a vzhůru k Radhošti. Rveme osmi kilometrovej stoupáček během kterýho urveme přes slušnejch 600 výškovejch metříků. Následuje první kratší kamenitej sjezdík na silničku, která vede až na Pustevny. Za nima malej stoupač k 1.občerstvovačce, dál nahoru až na Tanečnici. Tady to jde hustě z kopce, a to docela do hustýho kamenitýho sjezdíku, kde není nouze potkat defektivní bajkery (hlavně RM-cyklomaxáky). Bolavý ruce a konečně je tu pro ně odpočinek. Lesní asfatka pod Stolovkama nás dovádí až přes Čeladnou pod Smrk. Po asfaťácký chvilce se vjíždí na lesnickou cestu a po ní následuje krutej krpál hore na Smrk - Singláč, chvilku se dá jet ale i vetšina borců si radši sleze a tlačí. A ooops, místečko kde se jen tak jet a tlačit nedá, kolo na rameno a lezem. Naštestí po deseti-dvaceti metrech je tu vrstevnicovka. Po ní "není" problém vyjet na vrchol stoupání pod Smrkem (1200m.nadm.). Brána vrchlařský prémie mě nechává chladným a je tu hustej sjezdík k druhý občerstvovačce v Podolánce - ale ale hnedle jsme klesli o téměř půl kiláku. Vyměnit prázdnej bidon, nažrat se rozinek a banánů a šviháme dál tentokrát k bahno-bažinaté části trati. Banínko a kořeny to je najedou denní chleba, no je to unavující a přeci jen to vše končí u třetí občerstvovačky v Horní Bečvě.
60 kilasů v nohách a už se o mě přetahuju menší krize. Šup po asfalce nahoru do terénu, který končí zas u Martiňáku (tady jsme už dneska krotili svýho bajka - kolem bazénu:). Na vydechnutí pokračujeme další asfaltovo-šterkovou"vrstevnicovkou" až po Čertův mlýn. Chvilku zas do lesa a přejíždíme hřeben pod Tanečnicí dolů kolem Noříčí hory na dlouhej traverz tahnoucí se až na Pustevny, kde je 4.občerstvovačka. Poslední žraso a posledních patnáct kilačků před náma. Další vrstevnicovka, vyšlápnout kus sjezdovky a jsme na hřebeni na Radhošť. Kus po ní se prodíráme kolem pěšoturistů a kuželů. Pravá, a tří !!! sjezdík je fakt výživnej. Dole za brodíkem v Dolní Bečvě ruce jsou nasráč a zbytek člověka má taky dost. Po mírně stoupající asfaltce to ne a ne jet. Poslední kopec už jen tlačim, síla je ... kdovíkde. Jak se stoupač zlomí sedám na kolo a šlapu co to dá už abych byl co nejdřív v cíli. Poslední slušnej sjezdík, kde dávám batůžkáře z krátký tratě a vracečka na orbitu a je tu CÍL !!! yes, mám to za sebou.
Su bezohledu na kategorii absolutně 36. Danek s kterym jsem jel furt v kontaktu mě od posledních Pusteven ve sjezdu ujel a urval dost dobrej 27.flek. V cíli vyhlašujou co se dá, a najednou se ozívá "kalbi z jablonce na třetím místě v týmech". Dereme se já, Danek a Jarda (ještě jednou dík, že jsi pane KE nám pomohl - jinak Jarda 9.místo) na stupně vítězů. Ani nevim kdo byl lepší, ale v ten moment dorazil do cíle i kalba Havran. Úplně hotovej a 137. absolutně z asi 300lidí co startovalo dlouhou - Nutno říct, že Honza měl letos celkem kulový nalítáno a tohle byl jeho letošní první maratonek.
Špageto-žraso, pivko, zbalit stany, umejt huby, dát bajky na káru a v sedm večer razíme směr Jablonec a před půlnocí jsme doma. Maratonek to byl opravdu horský :)).

[profil hundrtky - opravdu horský] [web]

12.-13.7.2003 - Poďebradka Bike Adventure MTBO - 2-denní etapák - týmy Danek/Petr & Ondra/Havroš

Byli jsme tam.... časem napíšu víc. nestíhám, nestačím, asi se nasvačím.........

37. 764 Zaoral Petr, Žáček Dan -- Kalbi z Jablonce
St. číslo: 149 -- Čas so:5:52:26 -- Čas ne:4:12:52 -- Bodů so: 480 -- Bodů ne: 310
Penalizace so: 0 -- Penalizace ne: 26
Sobota: 1-2-3-4-5-6-7-11-15-16-18-19-20-34-35
Neděle: 1-4-5-6-11-12-13-14-?34-35

o 50 bodíků nás vzali, ne 37.místo za 764b, ale měli bychom bejt vejš na 24.fleku s 814body.
bohužel pořadatel není shopen komunikovat na opravu rezultu.

1.den: Petr a Danek na startu

[profil 1.den] [profil 2.den]

119. 530 Havránek Jan, Vízek Ondra -- Kalbi z Jablonce
St. číslo: 179 -- Čas so:5:51:35 -- Čas ne:3:49:40 -- Bodů so: 270 -- Bodů ne: 260
Penalizace so: 0 -- Penalizace ne: 0
Sobota: 3-5-6-8-15-16-18-19-20-35
Neděle: 21-22-23-24-28-29-32-33-35
Ondra a Honza jedou z K35 do cíle

v kategorii MMS startovalo 200 dvojic

[web]

12.7.2003 - GT Krkonošský maraton - Lomnice n.P.

Filip jel 40km za 2:06:32, absolutně skončil 153 z 463 tvarohů.

5.7.2003 - Drásal Bikemaraton - Holešov

Danek a Petr zazávodili na Drásalovi!!! Satič kalil v "cukrárně" a kameroval.
Do Holešova jsme dorazili v pátek po šestý, pak prezenčka, stan, pár pivek a na kutě.
Den D: Vstávačka kolem šestý, příprava mokrejch bajků, něco posnídat a v 7.45 z náměstí v Holešově vyrazit do místních kopců. Výborně značená náročná trať po kopcích kolem Holešova nám dala pěkně zabrat. O krize nebyla nouze a dost závodníků dojíždelo s křečema do cíle. Počasí téměř šest hodin drželo bez vody, ale pak přišly hustý přeháňky, který dost změnili trať na kluzký bahýnko. Ti nejrychlejší dojeli "skoro" čistý a hlavně suchý, to nás už chcanec zastihl - sice jen chvilu, ale důkladně. Promočený, zablácený a hlavně vyčerpaný se v čase 6:19:54 objevil v cíli Danek (127.místo absolutně!). Já dorazil za necelejch pět minut v čase 6:24:40 (144.místo = spokojenost!). Po závodě jsme umyli člověky, najedli se za Drásalovy koruny (mimochodem velkej výběr žrasa za dobrý koruny!!) a šli si chvilku zdřímnout do stanu. Večer po vyhlášení jsme vyčkali na funky koncertík David Murphy's bandu, dali pár Zubříků a v půlnoci pořadatelé vystřihli skvělej ohňostroj. V neděli po desátý jsme vyjeli zpět do Jablonce.
Drásal patří určitě k nej maratonům u nás, skvělí lidi kolem trati a pořadatel to má dost dobře zmáklí.

příprava den před závodem start v Holešově Jarcová - Dan Jarcová - Petr Dan v cíli Petr po závodě zablácenej Danek
Dankův bajk Petrův bajk nejlepší elita zleva: Boudný - Rybařík - Fojtík den poté: cestou domů u HK 2155 - Petr 2172 - Danek profil trati [profil] [web]

28.6.2003 - XC Konrád Vratislavice

Nu jeli jsme s bráchou závod XC Konrád ve Vratislavickým pivovaru 6x4,6km okruh. Výsledky neznámé, ale co vim tak mě těsně vítěz o kolo nedal!

Na večer jsme se já, Ondra a Danek sešli na Benecku, dali pár pivek a v nědeli jeli domů.

Filip běhající Filip jezdící start xcéčka můžů Petr bušící Petr trápící Petr kontrolující

21.6.2003 - Bike Brdy

Maraton Bike Brdy 2003 v Letech u Řevnic nabídl 83km trasu s převýšením přes 1800m. Povrch trasy byl jeden z nejtěžších co jsem kdy jel. Kořeny, hodně kamenů, pak bahno, brodíky a močály - trať byla hodně technicky náročná. Asfaltu minimum, o to víc singletracků. Jelo se skoro furt v lese. Na startu mimo mě a Danka bylo dalších tak 100 bajkerů. Hnedle po startu se stoupalo na brdský hřeben, docela fofr. Jeli jsme přibližně kolem desátýho fleku +/- ňáká ta minuta, potom dlouhou dobu spolu. Na 60.km jsem ujel Dankovi tak na minutu, možná víc. To už jsem měl natočeno 76 kiláčů a v sjezdu mi vyskočilo péro v šaltru, než jsem to dal do kupy Danek se přes mě přehnal. Aby nebylo smůly málo, tak mi pak vyskočil komp a já se vracel a hledal. No našel jsem, ale to už z průběžnýho 9.místa jsem byl 13 (vše ztráta 14minut). Začla stíhačka a dva borce jsem zas dal. Do cíle Dan dojel osmý (4:29) a já jedenáctý (4:39). Do vyhlášení jsme si dali dobrej masitej gulášek a pár pivek. Domů jsme si pak odvezli ňáký to žraso (hlavně banány:) co zbylo z občerstvovaček - ty byly na trati čtyři. Závod se poved, pohoda, žádná masovka. Jen snad trochu vylepšit značení, asi každej si trochu zajel - mi 2x kufrovali. [web]

Dankův bajk Petrův bejk "šťastné" Petrovo číslo start Petr, Pepa Šurík, Danek kalbi v cíli

21.6.2003

2.závod XC žáků v Bedřichově opět Filip na bedně, 2.místo.

14.6.2003 - Ruská Ruleta

MTBO akcička Ruská Ruleta 2003. Danek a já jsme dali Maxima - 18 kontrol v okolí bývalého voj.prostoru Ralsko, optimálně cirka 90km. Minutu před startem dostáváme mapu a pak vyrážíme. Po startu jsme nikam nespěchali a na první kontrole, kde byla rychlostní prémie SS-20 jsme nečekaně byli třetí a tak dostali bonus -5minut v cíli. Já měl handmade mapník, tak jsem vůbec neviděl na tacháč kolik točíme, no jeli jsem docela kaši. Po čtyřech-pěti jednoduchých kontrolách jsme radši zvolnili, přišli na řadu dva kopce - Malá a Velká Buková. Přijeli jsme pod kopec Malý, slezli z kol a "hurá" po svých nahoru pro kontrolu a zas dolů. Popojeli jsme pod Velkou a to samý, protože cestu na vrchol jsme u obory nenašli. Tyhle dva "kopečky" slušně prověřily lejtka. Odtud jsme pokračovali téměř bez bloudění na další kontroly. Jeli jsme hodně slušně, ale vždycky jsme potkali 2-3týmy, co jsme už někde dali. Za Bělou pod mostem si Dan vohnul přesmyk, tak se servisovalo. Kontroly x17 a x18 nebyly problémem a mi pokračovali na x11. Jenomže V Dolní Krupý jsme se chytili špatný silnice (zhruba o 90°) a po bloudění jsme přijeli na kontrolu. Byla to ale zas x17. Zajížďka jak sviň, přes 10km a přes půl hodiny navíc, na mě přišla krize - hlavně psychická z toho kufrování. Po dalším bloudění jsme nakonec dorazili na x11. Zbývali ještě dvě kontroly, x12 pohoda. Poslední x13 jsme nemohli na tom rozcestí najít, dalších pět minut pryč. Když pak přijela jedna dvojce a suveréně hlásí, že kontrola je u značky Parkoviště, zjištuju že mimo dvou map na startu jsme také dostali popis kontrol :(, takže další velká hrubka. No byl to náš první orienťák, tak příště se nám tohle snad nestane. Celkem jsem dali za 5 a půl hodiny něco kolem 111km. Skončili jsme hladoví a žízniví 10-tý ze 70 dvojic, kdybychom neudělali tu "krupáckou minelu" mohli jsme bejt na bedně. Uvidíme za rok, určitě zase pojedeme, mooc se nám to líbilo. [web]

start ke K4 pz v cíli cíl

7.6.2003

Jela se časovka biků do vrchu z Velkých Hamrů na Muchov (3,6km/341m). Vyhrál Jarda z Rebelu dojeduvší na poloprázdným kole za 17:54, já to dorval za 19:44 na patým místě, 15vteřin před Rendou S. na Duratekovi.
Odpoledne jsme já, Ondra, Havroš a Ruda vyrazili pjéšo z Jablonce přes Černou Studnici na pivko a utpence na Berany. Přijel za námi Satan, kterýmu jsme z prdele sabotovali kolo, když šel na hajzl. Rychloupínáky pryč, zadní kolo vyfouklý, hustilka fuč. My se bavili, ale Honza by evidentně nasr.. No nakonec si dal kolo do kupy a jel zas dom a my sešli do Smržovky k Pivrncovi na další dva kousky a pak k Rudovi na boudu. pěknej výlet!!!

Ten den Filip jel "silniční" Jizerskou 50 za 1:56:45, celkově 454 z 1000 krátkejch. No ještě musí vyrůst a zatrénovat. [web]

1.6.2003

Na MTBO Břízky kategorii příchozích jsem neskutečně vyhrál (já PZ) za 34:45. Druhýmu jsem nadělil šest a třičtvrtě minuty, a to jsem jel s orientační mapou poprvý v životě. Znalost Břízek se osvědčila, ale i tak mě překvapilo pár novej cestiček. Jó a mít tak mapník, nemusel bych mapu držet v hubě a zbytečně bych nezastavoval. Moc se mi to líbilo, jen vyhlášení jsem ne moji vinou nezastihl. No snad daj Smržováci ňáký fotky na net [web]

improvizované vyhlášení

aktuálně> [NEWS]

starší příspěvky>
2003 [
2003 leden-květen] [2003 červen-srpen] [2003 září-zima 03/04] [fotogalerie2003 leden-květen]